Movie recommendation-Precious

I am a huge movie lover and I love discovering new movies that may be interesting and are good enough to please me ( since I am a huge critic when it comes to movies). I mean I don't know is it just me or today's movies are big clichés. But the good news do travel fast! I heard about this movie from my friend and I just had to watch it. And I did not regret it at all, one of my best decisions was actually watching this movie. It is such an inspiring movie, a true master peace. The movie is called Precious. This movie is apparently really popular and even won several award. You can check out the trailer on youtube, and the link to it is  HERE
Hope you all check it out and share your opinion with me!

Veliki sam obožavatelj filmova a volim da otkrivam nove filmove koji ce mi mozda biti  interesantni za mene ( jer sam veliki kriticar kada su u pitanju filmovi). Mislim ne znam da li sam samo u pitanju ja ili su danasnji filmovi veliki klisei. Medutim, dobra vest daleko se cuje. Pa tako i za ovaj sjajan film ja sam cula od prijateljice, i prica me je odusevila pa sam prosto morala da ga odgledam. Film je stvarno sjajan i vredi ga odgledati. Veoma je inspirativan, pravo remek delo! Ovaj film se zove Precious. Film je navodno veoma popularan i cak je osvojio nekoliko nagrada u sta nimalo ne sumnjam!
 Mozete pogledati trailer za vilm OVDE.
Iskreno se nadam da ce te ga pogledati i podeliti vase misljenje sa mnom!


Comments

Popular Posts