Snapseed-app of the summer

Who doesn't want a perf instagram feed!? I love taking pictures wherever I go.  Capturing moments,taking selfies in public,taking pics of my food,legs and all those stuff that look embarising in real life but good on Instagram. But not every pic turns out great as i think it would and that's where my favorite app steps in. If you are looking for an app that's gonna make your pics ten times better then they were before Snapseed is going to become your life partner that is always gonna be there for you and your bad lighten pictures. And the best part is that it's a free app. Honestly this app saved many of my summer pics, and if you liked my recent photos on instagram (@raznatovica) trust me, they did not looked that good at first.
I may be a huge instagram freak, but just adding a filter does not work for me. And now i can def say that Snapseed is my 'App of the summer'
How bout you?What is you favourite pic editing app?

Ko ne želi savršen feed na Instagram-u!? Obožavam da slikam gde god da odem. Hvatam momente,slikam svoju hranu,pravim selfie,slikam svoje noge, i radim sve te stvari zbog kojih izgledam glupo u javnosti a super na Instagram-u. Ali ne ispadnu mi uvek fotografije baš najbolje i zato je tu moja omiljena aplikacija za editovanje slika, Snapseed. Ako tražite dobru aplikaciju koja će uvek biti tu za vaše loše osvetljene slike, toplo vam preporučujem Snapseed. Aplikacija je besplatna što je najbolji deo. Iskreno ova aplikacija mi je spasila mnoge slike. I ako vam se dopadaju neke od mojih poslednjih fotografija na Instagramu (@raznatovica) verujte da nisu tako dobro izgledale pre editovanja.
Možda sam preveliki freak kada je u pitanju Instagram, ali filteri nikako ne funkcionišu kod mene. I definitivno mogu da kažem da je Snapseed moja 'Aplikacija meseca'.
A vi? Koja je vaša omiljena aplikacija za editovanje slika?

Comments

Popular Posts