Avon faves #1 ♥

English: This is my first post on this theme,and since i use loads of Avon products,a i thought it would be a good idea if i made a post about my favorite products from this company. Today i have several items,i love all of them.So if you ever try them let me now if you liked them as much as i did.

Srpski: Ovo je moj prvi post na ovu temu, s obzirom na to da koristim dosta Avonovih proiozvoda, došla sam na ideju da pišem postove o mojim omiljenim proizvodima ove kompanije.Danas imam nekoliko stvari koje su mi se mnogo svidele. Tako da ako ikada budete probali neke od ovih proizvoda slobodno mi kažite vaše utiske,i da li su vam se svideli koliko i meni.


1.Avon skin so soft body cream

This body cream is perfect for my skin.It moisturizes your skin all day.I has argan oil inside which is really good for the skin. Smell is divine, and this product is something that i always have with me.
Ova krema za telo je savršena za moju kožu.  Hidrira je tokom celog dana. U sebi sadrži i arganovo ulje koje je izuzetno dobro za kožu.Miris je predivan,i ovaj proizvod je svakako nešto što uvek imam uz sebe.

2.Avon bubble bath (kupke za telo)

                          Orhideja i malina                                                          Mandarina i beli jasmin

3. Big&Daring mascara

Kod kupovine maskara sam uglavnom skeptična,pogotovo ako su u pitanju katalozi. Međutim ova maskara se reklamira kao broj 1 u Avonu-u,pa sam rešila da probam.Naravno nisam se pokajala,maskara je odlična.Izdužuje trepavice bez slepljivanja i gromuljica.Preporučila bih svakom!

4.Avon ideal flawless concealer (korektor)


Korektorom uglavnom prikrivam bubuljice, a znamo da je njih teško prekriti baš zbog njihovog crvenila.Međutim ovaj korektor ima izuzetno dobru teksturu i vrlo malo količine treba naneti kako bi se prekrile  nesavršenosti.Trenutno je to jedan od mojih omiljenih korektora.

I za kraj mala poruka za sve dame koje će za koji dan proslavljati jedan od najlepših praznika.Naime ova čestitka stigla je zajedno sa mojim proizvodima i nosila je jednu divnu poruku.Ovu poruku prenosim svima vama.Srećan 8. mart! 



Comments

Popular Posts