Get the look☞Zendaya

I can't help noticing that Zendaya is a big trendsetter. I am absolutely surprised by what she decided to wear on Annual Kids’ Choice Awards. Stripes are totally in this season and I was really struggling with styling my favorite striped peaces. Zendaya totally nailed this outfit, and my favorite part is that she actually combined it with color blocking and decided to style it with golden bracelets. If you ask me this looks like trendy Cleopatra form 70's. So if you want to look like Zendaya (and I think we all do) style your favorite striped peace with some color blocking elements and golden jewelry. .

Ne mogu a da ne primetim da je Zendaya veliki trendseter. Prosto sam oduševljena kombinacijom koju je odlučila da obuče na Annual Kids’ Choice Awards. Prugice su totalni in ove sezone i ja lično sam se dosta mučila oko kombinovanja mojih prugastih komada. Zenday-ina kombinacija je totalna desetka, a najviše mi se dopada to što se odlučila za color blocking i zlatne detalje. Ako mene pitate ovako bi izgledala neka trendi Kleopatra u sedamdesetim. Tako da, ako želite da izgledate baš ovako kao Zendaya ( a mislim da svi želimo) stilizujte svoje omiljene prugaste komade sa nekim elementima potpuno druge boje i zlatnim nakitom.



Untitled #63

Comments

Popular Posts