Ridicules spring ft. my dog

Hi dolls! So today i did this photo shooting for you guys and I had so little time to do id and most of the photos turned out ridicules. And since I had no time to go outside to take pictures I had to do it on my terrace (again). But oh well, I already knew these photos were not going to turn out very professional so why not take few pictures with my dog. I have to say that she was frighten to death cause she taught I was going to trow her from the terrace. So my idea here was actually to show you guys this spring outfit that I come up with even tho it is pretty casual. What do you think? Do you find them ridicules as much as I do?

Ćao svima! Danas sam planirala da uradim jedno slikanje za vas međutim imala sam jako malo vremena da to uradim pa je i većina fotografija ispala vrlo smešno. I pošto nisam imala vremena ni da izađem i napolju uradim fotografije morala sam da se slikam na terasi (ponovo). Ali dobro šta je tu je. Pošto sam već bila sigurna kakve će ispasti fotografije mislila sam da bi sjajna ideja bila da odradim nekoliko slika sa mojim kučetom (kao da ove fotografije nisu bile dovoljno smešne). I moram priznati da se jako prepala jer je prvo pomislila da ću da je bacim sa terase. I iza svega ovoga stoji moja ideja gde sam ja želela da vam prikažem jednu prolećnu kombinaciju i to vrlo ležernu. Šta vi mislite? Da li su vam smešne onoliko koliko i meni?














Shirt New Yorker
Jacket Levi's
Pants Zara
Sneakers Vans
Bag Oriflame


Comments

Popular Posts