New in: Laura Biagiotti bag

Hey dolls, happy Sunday! Hope you are all enjoying Sunday. I certainly am enjoying, cause my bag collection is now updated with this Laura Biagiotti beauty. I had to do this post since I am so in love with this bag and it is my current favorite!
This is also a Sneak-a-peek at my latest outfit post which will be posted tomorrow so make sure you check it out!  Love you!

Cao svima! Nadam se da uzivate u nedelji. Ja svakako uzivam jer sam napokon prosirila moju kolekciju torbi sa ovom prelepom Laura Biagotti torbom. Morala sam da uradiim ovaj post, jer sam skroz zaljubljena u nju i trenutno mi je omiljena torba!
Ovo je takodje Sneak-a-peek za moj najnoviji outfit post koji ce sutra biti na blogu, tako da ne zaboravite da ga vidite! Love you!


Comments

Post a Comment

Popular Posts