Striped skirt

Hi dolls! As I promised here is the new outfit post. I am trying to post as much as I can, aldo it  is not working very well since the days are flying by so fast. Today I have this very summery outfit, which is maybe one of my favorite so far. I am not sure if you noticed but I do tend to wear stripes a lot. This skirt I made few days ago from this dress I bought like three years ago and I never wore it. To make it just a little bit more cuter I wore this jacket even do it is pretty hot outside and you really don't need it. And I also wore my Laura Biagiotti bag from previous post. Hope you like it, and share it with your friends. Xoxo


Cao svima! Kao što sam obećala novi outfit post je tu. Trudim se da postujem što više iako mi dani lete previše brzo. Danas za vas imam ovaj  letnji outfit koji mi je možda najomiljeniji do sad. Ne znam da li ste primetili ali prugice su kod mene vrlo česta pojava. Ovu suknju sam sašila od jedne haljine koju sam davno kupila i nikada je nisam obukla. Jakna je tu samo da ulepša outfit iako vam po ovim letnjim danima stvarno ne treba. Tu je i moja Laura Biagiotti torba iz prethodnog posta. Nadam se da vam se dopada i da će te podeliti. Xoxo

Shirt-New Yorker
Sunnies-Ray Ban
Bag-Laura Biagiotti
Jacket- Levis






Comments

Popular Posts