Sandals on point

Hey dolls! Today was a super hot day and I was refusing to get out of bed until it was like noon. But even tho it is pretty hard doing shootings on summer days I kept thinking of the wonderful comments you guys leave here on my blog so I decided to do it. And here it is! I love this kind of lace top from Pull&Bear which I got yesterday and it was the only peace left so shoutout for that. My well known ripped jeans and my favorite brown sandals from  Accessorize which perfectly matched with my brown sunnies.
How do you like this outfit?
Which are your favorite sandals?

Cao svima! Danas je bio strašno topao dan i odbijala sam da izađem iz kreveta sve do podneva. Verovatno da možete da pretpostavite koliko je teško slikati se po ovakvim danima međutim vaši divni komentari koje ostavljate ovde na blogu su mi stvarno pomogli. Pa evo i današnjeg posta! Obožavam ovaj top, izgleda kao da je čipka mada nije, kupila sam ga juče u Pull&Bear-u i bio je poslednji komad tako da aplauz za to! Moje iscepane farmerke koje svi već dobro znate, omiljene braon sandale iz Accessorize-a koje su se savršeno uklopile sa mojim smeđim naočarima.
Kako vam se dopada ovaj outfit?
Koje su vaše omiljene sandale?


Comments

  1. Super su ti sandale i majicica!

    www.bebagottel.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts